Δημοσιεύθηκε στο http://efpalio.wordpress.com την 28/01/2010
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΥΠΑΛΙΟΥ
Ευπάλιο, Ιανουάριος 2010
"Δημόσια παρέμβαση – Πρωτοβουλία πολιτών/δημοτών του Δήμου Ευπαλίου Φωκίδας,
για την Περιφερειακή Διοικητική ένταξη του Δήμου"
Στο πλαίσιο της πρώτης φάσης της δημόσιας διαβούλευσης για τη διοικητική αναδιάρθρωση της χώρας – πρόγραμμα «Καλλικράτης – και με διαφαινόμενη την υπερψήφιση του σχετικού νομοσχεδίου, οι υπογράφοντες το κείμενο αυτό, ανεξάρτητα με το βαθμό συμφωνίας ή διαφωνίας μας ως προς την αναγκαιότητα ή την κατεύθυνση της κυβερνητικής πρότασης, θεωρούμε ότι είναι υποχρέωσή μας να παρέμβουμε προκειμένου να διαμορφωθεί η καλύτερη δυνατή πρόταση για την περιοχή μας, με μοναδικό σκοπό την εξασφάλιση των προϋποθέσεων για ένα βιώσιμο μέλλον της.
Θεωρούμε εξ αρχής σημαντικό να επισημάνουμε το σημείο 96 του «κειμένου δημόσιας διαβούλευσης» που έδωσε στη δημοσιότητα η Κυβέρνηση: «96. Το Σύνταγμα (101 παρ.2) αναφέρει: «Η διοικητική διαίρεση της Χώρας διαμορφώνεται με βάση τις γεωοικονομικές, κοινωνικές και συγκοινωνιακές συνθήκες». Η αναφορά στις τρεις αυτές επιμέρους ενότητες αποτελεί τον οδηγό στην εξειδίκευση των κριτηρίων και στην περιγραφή διαδικασίας αναζήτησης λύσης».
Αποτελεί αδιαμφισβήτητο δεδομένο που καθημερινά επιβεβαιώνεται από την πράξη, ότι, η περιοχή της νοτιοδυτικής Δωρίδας συνδέεται σε μεγάλο βαθμό με αυτή της Δυτικής Ελλάδας, σε θέματα εμπορίου, ανάπτυξης, υγείας, εκπαίδευσης, πολιτισμού και άλλα κοινωνικά θέματα. Η πολύπλευρη αυτή σχέση έχει ιδιαίτερα ενταθεί μετά τη ζεύξη Ρίου – Αντιρρίου, αφού η Πάτρα απέχει μόλις μισή ώρα (20-25 χλμ) με ευνοϊκές συγκοινωνιακές συνθήκες, έναντι των τριών ωρών (περίπου 200 χλμ κακού οδικού δικτύου με δύσκολο γεωγραφικό ανάγλυφο) που απέχει η Λαμία, χωρίς ουσιαστική και λειτουργική συγκοινωνιακή σύνδεση.
Δεδομένο αποτελεί επίσης ότι, στην ευρύτερη περιοχή της Πάτρας ζουν και δραστηριοποιούνται αρκετές χιλιάδες πολίτες/δημότες του Δήμου Ευπαλίου, σχεδόν όσος και ο μόνιμος πληθυσμός του Δήμου.
Δηλαδή, υπάρχει καθημερινή αμφίδρομη κοινωνικο-οικονομική επικοινωνία ανάμεσα στις δύο περιοχές κάτι που ουδόλως συμβαίνει με αυτή της Λαμίας.
Είναι επομένως απολύτως λογικό αλλά και επιβεβλημένο από τις επιταγές του Συντάγματος, η περιοχή αυτή να ενταχθεί διοικητικά στην Περιφέρεια από την οποία επηρεάζεται, δηλαδή αυτή της Δυτικής Ελλάδας. Θα είναι εντελώς παράλογο αλλά και σε βάρος του συμφέροντος και του βιώσιμου μέλλοντος της περιοχής, να ενταχθεί στους σχεδιασμούς άλλης διοικητικής περιφέρειας (δηλαδή της Στερεάς Ελλάδας) και όχι σε αυτήν που οι γεωοικονομικές, κοινωνικές και συγκοινωνιακές συνθήκες επιβάλλουν.
Με βάση τα παραπάνω, οι υπογράφοντες το κείμενο αυτό, πολίτες – δημότες του Δήμου Ευπαλίου, ζητάμε από την Κυβέρνηση να υιοθετήσει την πρότασή μας αυτή, από δε τους θεσμικούς φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Δήμο Ευπαλίου, ΤΕΔΚ Φωκίδας και ΚΕΔΚΕ – και τα πολιτικά κόμματα να σταθούν αλληλέγγυοι στην προσπάθειά μας αυτή.
Οι υπογράφοντες
Ονομ/μο ……………
*ΨΗΦΙΣΕ ΑΜΕΣΩΣ ΕΔΩ, http://www.petitiononline.com/efpalion/
.
Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010
Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2010
Σεισμοί στο Ευπάλιο
ΔΙΔΥΜΟΙ ΣΕΙΣΜΟΙ ΣΤΟ ΕΥΠΑΛΙΟ
Από δημοσίευση του Ευρωπαϊκού Μεσογειακού Σεισμολογικού Κέντρου:
Από τις 18 Ιανουαρίου 2010, η περιοχή του Κορινθιακού Κόλπου αντιμετωπίζει μια σημαντική σεισμική δραστηριότητα με περισσότερους από 130 σεισμούς μεγέθους έκτασης από 2,5 έως 5,3 ρίχτερ σε λιγότερο από 5 ημέρες.
Το Κορινθιακό Ρήγμα έχει προσδιοριστεί ως ένας χώρος μείζονος σημασίας για τις μελέτες του σεισμού στην Ευρώπη, παράγει μία από τις υψηλότερες σεισμικές δραστηριότητες στην ευρωμεσογειακή περιοχή: πέντε σεισμοί μεγέθους άνω των 5,8 ρίχτερ κατά τα τελευταία 35 χρόνια, 1 έως 1,5 εκατοστά / έτος απομάκρυνση βορρά-νότου, συχνά σεισμικά σμήνη, και καταστροφικούς ιστορικούς σεισμούς.
-Στο διάστημα από 18 έως 22 Ιανουαρίου, καταγράφηκαν πάνω από 130 σεισμοί από την περιοχή μας, με μέγεθος πάνω από 2.5 ρίχτερ.
Από δημοσίευση του Ευρωπαϊκού Μεσογειακού Σεισμολογικού Κέντρου:
Από τις 18 Ιανουαρίου 2010, η περιοχή του Κορινθιακού Κόλπου αντιμετωπίζει μια σημαντική σεισμική δραστηριότητα με περισσότερους από 130 σεισμούς μεγέθους έκτασης από 2,5 έως 5,3 ρίχτερ σε λιγότερο από 5 ημέρες.
Το Κορινθιακό Ρήγμα έχει προσδιοριστεί ως ένας χώρος μείζονος σημασίας για τις μελέτες του σεισμού στην Ευρώπη, παράγει μία από τις υψηλότερες σεισμικές δραστηριότητες στην ευρωμεσογειακή περιοχή: πέντε σεισμοί μεγέθους άνω των 5,8 ρίχτερ κατά τα τελευταία 35 χρόνια, 1 έως 1,5 εκατοστά / έτος απομάκρυνση βορρά-νότου, συχνά σεισμικά σμήνη, και καταστροφικούς ιστορικούς σεισμούς.
-Στο διάστημα από 18 έως 22 Ιανουαρίου, καταγράφηκαν πάνω από 130 σεισμοί από την περιοχή μας, με μέγεθος πάνω από 2.5 ρίχτερ.
Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2009
ΝΕΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ, ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΛΙΟΞΑΡΙ
*** META AΠΟ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΩΝ ΜΑΣ, ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ και ΑΜΕΡΙΚΗ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΝΕΟ ΠΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ, ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ, στο wordpress.com.,
ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΛΙΟΞΑΡΙ - ΔΩΡΙΔΑΣ.
ΕΠΙΣΚΕΨΟΥ ΤΟ, http://palioxari.wordpress.com
Παρασκευή 28 Αυγούστου 2009
Θα ενωθούν Ευπάλιο με Τολοφώνα?
Θα ενωθούν οι Δήμοι Ευπαλίου –Τολοφώνα ή Ναυπάκτου - Ευπαλίου ?
Το Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Τολοφώνα με ομόφωνη απόφαση δήλωσε ότι οι κάτοικοι Ερατεινής και γύρω χωριών του Δήμου, επιθυμούν να συνενωθούν με το Δήμο Ευπαλίου.
Είναι Δήμοι με κοινή ανάπτυξη, ιστορία και μέλλον.
Στις 4.7.09, συζητήθηκε και στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ευπαλίου (μετά από πρόταση της αντιπολίτευσης), ώστε να μπορέσουν να προχωρήσουν στη συνένωση.
Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. Ανδρέας Δημόπουλος τόνισε ότι αυτό είναι πρακτικά αδύνατο , ενόψει του νέου Καποδίστρια.
Ο Θαν. Μελίστας τάχθηκε υπέρ του διαλόγου, και με άλλους όμορους Δήμους, όπως η Ναύπακτος.
Ο Κων. Κάρμας τάχθηκε υπέρ της συνένωσης με το Δήμο Τολοφώνα.
Ο Χαράλ.Σμπαρούνης ζήτησε σχεδιασμό και ο Ευάγγελος Καραίνδρος τάχθηκε ανοικτά υπέρ της συνένωσης.
Ο Δήμαρχος Τάσος Παγώνης πρότεινε την άμεση έναρξη των συνομιλιών των δύο Δήμων, για ουσιαστικότερη και μεγαλύτερη προσέγγιση του ζητήματος, για εξεύρεση λύσης, χωρίς προχειρότητες.Τελικά δεν έγινε δεκτή η πρόταση της αντιπολίτευσης για «άμεσο στόχο συνομιλιών» για την εθελουσία συνένωση Ευπαλίου - Τολοφώνα.
Το Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Τολοφώνα με ομόφωνη απόφαση δήλωσε ότι οι κάτοικοι Ερατεινής και γύρω χωριών του Δήμου, επιθυμούν να συνενωθούν με το Δήμο Ευπαλίου.
Είναι Δήμοι με κοινή ανάπτυξη, ιστορία και μέλλον.
Στις 4.7.09, συζητήθηκε και στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ευπαλίου (μετά από πρόταση της αντιπολίτευσης), ώστε να μπορέσουν να προχωρήσουν στη συνένωση.
Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. Ανδρέας Δημόπουλος τόνισε ότι αυτό είναι πρακτικά αδύνατο , ενόψει του νέου Καποδίστρια.
Ο Θαν. Μελίστας τάχθηκε υπέρ του διαλόγου, και με άλλους όμορους Δήμους, όπως η Ναύπακτος.
Ο Κων. Κάρμας τάχθηκε υπέρ της συνένωσης με το Δήμο Τολοφώνα.
Ο Χαράλ.Σμπαρούνης ζήτησε σχεδιασμό και ο Ευάγγελος Καραίνδρος τάχθηκε ανοικτά υπέρ της συνένωσης.
Ο Δήμαρχος Τάσος Παγώνης πρότεινε την άμεση έναρξη των συνομιλιών των δύο Δήμων, για ουσιαστικότερη και μεγαλύτερη προσέγγιση του ζητήματος, για εξεύρεση λύσης, χωρίς προχειρότητες.Τελικά δεν έγινε δεκτή η πρόταση της αντιπολίτευσης για «άμεσο στόχο συνομιλιών» για την εθελουσία συνένωση Ευπαλίου - Τολοφώνα.
Τρίτη 18 Αυγούστου 2009
Ερχονται μεγάλες ανατροπές
Αλυτα προβλήματα που ταλανίζουν χρόνια τη χώρα μας, ζητούν άμεσα λύση.
Με την ονομασία «η μεγάλη ανατροπή» η κυβέρνηση, ετοιμάζεται για αλλαγές τόσο στο ασφαλιστικό των εργαζομένων όσο και στις εργασιακές σχέσεις, στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.
Η ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ δηλώνουν ότι η χώρα δεν αναμένεται να βγεί από τη κρίση πρίν το 2012.Οι ευέλικτες θέσεις απασχόλησης θα αντικαταστήσουν τη πλήρη και αποκλειστική απασχόληση, η κατανάλωση θα μειωθεί και θα συνεχίζουν να γκρεμίζονται τα έσοδα των ασφαλιστικών ταμείων, με υπαρκτό το κίνδυνο στις συντάξεις.
Τα 5 μεγάλα ταμεία δεν θα μπορούν να καταβάλλουν τις συντάξεις και τα χρέη προς την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
Οι ειδικοί επιβεβαιώνουν ότι η κρίση και η ανεργία θα διαρκέσει μέχρι το 2012.Η κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη να ακολουθήσει τα μέτρα που της προτείνουν οι Διεθνείς Οργανισμοί (πάγωμα αυξήσεων-νέο μισθολόγιο-αλλαγές στο Ασφαλιστικό κλπ).
Το Ασφαλιστικό μας σύστημα δεν θα αντέξει μετά το 2013.
Το 2009 προστέθηκαν περίπου 200.000 part time απασχολούμενοι, με τριήμερα ή τετραήμερα. Το πρώτο εξάμηνο του 2009, οι 3 στις 10 θέσεις εργασίας ήταν θέσεις μερικής απασχόλησης.
Οι Part time απασχολούμενοι σήμερα υπολογίζονται σε περίπου 350.000 εργαζόμενους,που αντιστοιχεί στο 7,7 % του εργατικού δυναμικού.Τα νούμερα αυτά δυστυχώς τα επόμενα χρόνια θα αυξηθούν δραματικά, εν όψει και της κρίσης που έχει εγκατασταθεί πλέον στην Ελλάδα.
Με την ονομασία «η μεγάλη ανατροπή» η κυβέρνηση, ετοιμάζεται για αλλαγές τόσο στο ασφαλιστικό των εργαζομένων όσο και στις εργασιακές σχέσεις, στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.
Η ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ δηλώνουν ότι η χώρα δεν αναμένεται να βγεί από τη κρίση πρίν το 2012.Οι ευέλικτες θέσεις απασχόλησης θα αντικαταστήσουν τη πλήρη και αποκλειστική απασχόληση, η κατανάλωση θα μειωθεί και θα συνεχίζουν να γκρεμίζονται τα έσοδα των ασφαλιστικών ταμείων, με υπαρκτό το κίνδυνο στις συντάξεις.
Τα 5 μεγάλα ταμεία δεν θα μπορούν να καταβάλλουν τις συντάξεις και τα χρέη προς την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
Οι ειδικοί επιβεβαιώνουν ότι η κρίση και η ανεργία θα διαρκέσει μέχρι το 2012.Η κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη να ακολουθήσει τα μέτρα που της προτείνουν οι Διεθνείς Οργανισμοί (πάγωμα αυξήσεων-νέο μισθολόγιο-αλλαγές στο Ασφαλιστικό κλπ).
Το Ασφαλιστικό μας σύστημα δεν θα αντέξει μετά το 2013.
Το 2009 προστέθηκαν περίπου 200.000 part time απασχολούμενοι, με τριήμερα ή τετραήμερα. Το πρώτο εξάμηνο του 2009, οι 3 στις 10 θέσεις εργασίας ήταν θέσεις μερικής απασχόλησης.
Οι Part time απασχολούμενοι σήμερα υπολογίζονται σε περίπου 350.000 εργαζόμενους,που αντιστοιχεί στο 7,7 % του εργατικού δυναμικού.Τα νούμερα αυτά δυστυχώς τα επόμενα χρόνια θα αυξηθούν δραματικά, εν όψει και της κρίσης που έχει εγκατασταθεί πλέον στην Ελλάδα.
Παρασκευή 14 Αυγούστου 2009
O Bγενόπουλος στη πολιτική

Ο Βγενόπουλος (MIG) με το σχέδιο «ΦΩΣ», θέλει να φέρει τι διαφάνεια στη διαχείριση του Δημόσιου χρήματος, αλλάζοντας τη δημόσια εικόνα του, ως σκληρός επιχειρηματίας.
Προσφέρθηκε να διαθέσει δωρεάν στο Ελληνικό Δημόσιο τον εξοπλισμό πληροφορικών συστημάτων της SINGULAR LOGIC (αξίας δεκάδων εκατομ €)για τον έλεγχο των φαρμακευτικών δαπανών των Ασφαλιστικών Ταμείων.
Εμφανίζεται ως σωτήρας της πολιτικής από τη σημερινή διαφθορά, παρουσιάζοντας νέες ιδέες, προθέσεις και προτάσεις. Μήπως ζήλεψε τον Μπερλουσκόνι ?
Προσφέρθηκε να διαθέσει δωρεάν στο Ελληνικό Δημόσιο τον εξοπλισμό πληροφορικών συστημάτων της SINGULAR LOGIC (αξίας δεκάδων εκατομ €)για τον έλεγχο των φαρμακευτικών δαπανών των Ασφαλιστικών Ταμείων.
Εμφανίζεται ως σωτήρας της πολιτικής από τη σημερινή διαφθορά, παρουσιάζοντας νέες ιδέες, προθέσεις και προτάσεις. Μήπως ζήλεψε τον Μπερλουσκόνι ?
Τρίτη 11 Αυγούστου 2009
EΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ ΕΥΠΑΛΙΟΥ-ΛΙΔΩΡΙΚΙΟΥ
(αντιγραφή από την εφημερίδα ΤΟ ΕΥΠΑΛΙΟ, http://www.toefpalio.gr/ )
Πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο, ημερίδα στο νέο Δημαρχείο Ευπαλίου, με θέμα τον εκσυγχρονισμό της Εθνικής οδού Ευπαλίου – Λιδωρικίου.Ενα έργο πνοής για το τόπο μας. Ο οδικός αυτός άξονας κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1930 για να καλύψει τις ανάγκες της εποχής εκείνης. Σήμερα, όχι μόνο δεν καλύπτει τα φορτία που δέχεται, αλλά είναι και πολύ επικίνδυνος.
Με τον οδικό αυτό άξονα επικοινωνούν καθημερινά με τα αστικά κέντρα της Ναυπάκτου και της Πάτρας, αλλά και της έδρας του Δήμου Ευπαλίου τα ορεινά χωριά του Δήμου: Δροσάτο, Κάμπος, Φιλοθέη, Τείχιο, Παλαιοξάρι και Ποτιδάνεια.
Ακόμη τα χωριά των Δήμων Βαρδουσίων, Αποδοτίας και Λιδωρικίου.
Πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο, ημερίδα στο νέο Δημαρχείο Ευπαλίου, με θέμα τον εκσυγχρονισμό της Εθνικής οδού Ευπαλίου – Λιδωρικίου.Ενα έργο πνοής για το τόπο μας. Ο οδικός αυτός άξονας κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1930 για να καλύψει τις ανάγκες της εποχής εκείνης. Σήμερα, όχι μόνο δεν καλύπτει τα φορτία που δέχεται, αλλά είναι και πολύ επικίνδυνος.
Με τον οδικό αυτό άξονα επικοινωνούν καθημερινά με τα αστικά κέντρα της Ναυπάκτου και της Πάτρας, αλλά και της έδρας του Δήμου Ευπαλίου τα ορεινά χωριά του Δήμου: Δροσάτο, Κάμπος, Φιλοθέη, Τείχιο, Παλαιοξάρι και Ποτιδάνεια.
Ακόμη τα χωριά των Δήμων Βαρδουσίων, Αποδοτίας και Λιδωρικίου.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)